Looking For Anything Specific?

נגה ארז אורי רוסו / ילדת כדורגל 20 דברים שלא ידעתם על × ×’×” ארז ישראל היום / בישראל היא פעלה במשך מספר שנים מתחת לראדר והייתה ידועה.

נגה ארז אורי רוסו / יל×"ת ×›×"ור×'ל 20 ×"×'רים שלא ×™×"עתם על × ×'×" ארז ישראל ×"יום / בישראל היא פעלה במשך מספר שנים מתחת לראדר והייתה ידועה.. השבוע יצא האלבום שעבדה עליו יותר משנה יחד עם שותפה לחיים ולעשייה המוזיקלית אורי רוסו. לעומתם, לנגה ארז יש סיכוי אמיתי לנפץ. נגה ארז עיבוד והפקה מוזיקלית: רוב הפרנסה שלי למזלי מגיעה היום מהמוזיקה שלי, אבל מדי פעם. אסף גובר (ישראל) קריסטה סיטי סלנג (עולמי).

נגה ארז נחשבת בין מביני העניין לאחד האמנים המסקרנים בעת הזו, בעבר הלא רחוק היא הוגדרה כהבטחה גדולה ואכן בשנתיים האחרונות היא בספרינט בינלאומי מרתק. הדיבור החריג אודות ארז כבר הביא לתנועת ההצילו אני לא מבין את הבאזז סביב נגה ארז האם אני פגום באינטרנטים, שהיו מי שלא היססו להצטרף אליה על תקן פתיתי שלג. השבוע יצא האלבום שעבדה עליו יותר משנה יחד עם שותפה לחיים ולעשייה המוזיקלית אורי רוסו. אורי רוסו ואבישי לידני מאסטרינג: Noisecast 2 עם לולה מארש נגה ארז אורי רוסו ואורי קפלן.

× ×'×
× ×'×" ארז מ×"מוזיקאיות ×"מ×'טיחות של 2017 כלכליסט from images1.calcalist.co.il
הוא האמין בזה שהייצוג יהיה אני, היא מסבירה. השבוע יצא האלבום שעבדה עליו יותר משנה יחד עם שותפה לחיים ולעשייה המוזיקלית אורי רוסו. אלבום הבכורה שלי שוחרר ביוני לפני שנה. ארז פועלת ויוצרת יחד עם בן זוגה אורי רוסו, ומושפעת בעיקר ממוזיקה אלקטרונית, היפ הופ, פופ ומוזיקה אלטרנטיבית. בפרק הנוכחי של מילים ולחן, שבר חוקר המוזיקה דודי פטימר שגרה מהנוסטלגיה האופיינית להסכת וכמי שראיין את ארז מתחילת דרכה ולאורך הקריירה, ניסה לנתח את סוד הצלחתה, את מרוצה מעורר ההשראה לפסגה יחד עם בן זוגה המפיק אורי רוסו ולסיפורים. התחושות מטורפות, והתגובות מטורפות, היא מספרת. ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם שם. אורי רוסו ואבישי לידני מאסטרינג:

השבוע יצא האלבום שעבדה עליו יותר משנה יחד עם שותפה לחיים ולעשייה המוזיקלית אורי רוסו.

לעומתם, לנגה ארז יש סיכוי אמיתי לנפץ. אסף גובר (ישראל) קריסטה סיטי סלנג (עולמי). ארז פועלת ויוצרת יחד עם בן זוגה אורי רוסו, ומושפעת בעיקר ממוזיקה אלקטרונית, היפ הופ, פופ ומוזיקה אלטרנטיבית. נגה ארז ואורי רוסו התיישבו מול המצלמה שלנו, ונתנו לנו הצצה למאחורי הקלעים של השיר המעולה שלהם no news on tv. האלבום off the radar הוא פרי יצירה של עבודה משותפת שלי ושל השותף שלי אורי רוסו. הוא האמין בזה שהייצוג יהיה אני, היא מסבירה. A livestream' היא משיקה את השיר החדש story אשר נכתב והולחן על ידה ועל ידי אורי רוסו שגם הפיק מוזיקלית, הממשיך את ההפגזה המוזיקלית אפופת הביט. נגה ארז היא מפיקה, יוצרת וזמרת מהבולטות בסצנת הביטים והאלקטרוני בישראל. ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם שם. התחושות מטורפות, והתגובות מטורפות, היא מספרת. כל הפרסונה הפמיניסטית שלי כל הזמן מוטלת בספק במובן. בפרק הנוכחי של מילים ולחן, שבר חוקר המוזיקה דודי פטימר שגרה מהנוסטלגיה האופיינית להסכת וכמי שראיין את ארז מתחילת דרכה ולאורך הקריירה, ניסה לנתח את סוד הצלחתה, את מרוצה מעורר ההשראה לפסגה יחד עם בן זוגה המפיק אורי רוסו ולסיפורים. Noisecast #2 עם לולה מארש, נגה ארז, אורי רוסו ואורי קפלן.

אורי רוסו ואבישי לידני מאסטרינג: נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדלן החדש exchange ramat gan של חברת אזורים וחברת מגדל, בשער המערבי של רמת גן, במתחם הבורסה החדש. ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם שם. השבוע יצא האלבום שעבדה עליו יותר משנה יחד עם שותפה לחיים ולעשייה המוזיקלית אורי רוסו. אורי רוסו ואבישי לידני מאסטרינג.

Facebook
Facebook from lookaside.fbsbx.com
• נגה ארז בפסטיבל המוזיקה הבינלאומי בישראל. כל הפרסונה הפמיניסטית שלי כל הזמן מוטלת בספק במובן. האלבום off the radar הוא פרי יצירה של עבודה משותפת שלי ושל השותף שלי אורי רוסו. נגה ארז עיבוד והפקה מוזיקלית: נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדלן החדש exchange של חברת אזורים וחברת מגדל ביטוח , בשער המערבי של רמת גן , במתחם הבורסה החדש. אני חוגגת את זה בהופעה בבארבי (מוצש, 23.6.18). הדיבור החריג אודות ארז כבר הביא לתנועת ההצילו אני לא מבין את הבאזז סביב נגה ארז האם אני פגום באינטרנטים, שהיו מי שלא היססו להצטרף אליה על תקן פתיתי שלג. נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדלן החדש exchange של חברת אזורים וחברת מגדל ביטוח , בשער המערבי של רמת גן , במתחם הבורסה החדש.

האלבום off the radar הוא פרי יצירה של עבודה משותפת שלי ושל השותף שלי אורי רוסו.

ביום רביעי הקרוב יארחו נגה ארז ושותפה אורי רוסו את גארדן סיטי מובמנט במסגרת מופע השקת אלבומה, off the radar בבית רומנו בתל אביב. האלבום off the radar הוא פרי יצירה של עבודה משותפת שלי ושל השותף שלי אורי רוסו. כן אין מושג אחר שמיטיב לתאר את נגה ארז, גאון מוזיקלי שחורך את הרחבות של הזמן הזה. נגה ארז היא מפיקה, יוצרת וזמרת מהבולטות בסצנת הביטים והאלקטרוני בישראל. נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדלן החדש exchange של חברת אזורים וחברת מגדל ביטוח , בשער המערבי של רמת גן , במתחם הבורסה החדש. בפרק הנוכחי של מילים ולחן, שבר חוקר המוזיקה דודי פטימר שגרה מהנוסטלגיה האופיינית להסכת וכמי שראיין את ארז מתחילת דרכה ולאורך הקריירה, ניסה לנתח את סוד הצלחתה, את מרוצה מעורר ההשראה לפסגה יחד עם בן זוגה המפיק אורי רוסו ולסיפורים. בחברת התקליטים המיתולוגית city slang בה חתומים אמנים. נגה ארז ואורי רוסו התיישבו מול המצלמה שלנו, ונתנו לנו הצצה למאחורי הקלעים של השיר המעולה שלהם no news on tv. אסף גובר (ישראל) קריסטה סיטי סלנג (עולמי). נגה ארז עיבוד והפקה מוזיקלית: אלבום הבכורה שלי שוחרר ביוני לפני שנה. ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם שם. ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם.

כל הפרסונה הפמיניסטית שלי כל הזמן מוטלת בספק במובן. נגה ארז נחשבת בין מביני העניין לאחד האמנים המסקרנים בעת הזו, בעבר הלא רחוק היא הוגדרה כהבטחה גדולה ואכן בשנתיים האחרונות היא בספרינט בינלאומי מרתק. נגה ארז עיבוד והפקה מוזיקלית: בפרק הנוכחי של מילים ולחן, שבר חוקר המוזיקה דודי פטימר שגרה מהנוסטלגיה האופיינית להסכת וכמי שראיין את ארז מתחילת דרכה ולאורך הקריירה, ניסה לנתח את סוד הצלחתה, את מרוצה מעורר ההשראה לפסגה יחד עם בן זוגה המפיק אורי רוסו ולסיפורים. ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם שם.

לפעמים אני מפקפקת ×'א×
לפעמים אני מפקפקת ×'א×"×'×" שלי למוזיק×" עכשיו קי×'לתי ×"וכח×" מח×"ש ×'רופית ×"ארץ from img.haarets.co.il
ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם. נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדלן החדש exchange ramat gan של חברת אזורים וחברת מגדל, בשער המערבי של רמת גן, במתחם הבורסה החדש. כן אין מושג אחר שמיטיב לתאר את נגה ארז, גאון מוזיקלי שחורך את הרחבות של הזמן הזה. Noisecast #2 עם לולה מארש, נגה ארז, אורי רוסו ואורי קפלן. בפרק הנוכחי של מילים ולחן, שבר חוקר המוזיקה דודי פטימר שגרה מהנוסטלגיה האופיינית להסכת וכמי שראיין את ארז מתחילת דרכה ולאורך הקריירה, ניסה לנתח את סוד הצלחתה, את מרוצה מעורר ההשראה לפסגה יחד עם בן זוגה המפיק אורי רוסו ולסיפורים. איתמר לבשטיין בס, גיטרה ורודס: נגה ארז ואורי רוסו התיישבו מול המצלמה שלנו, ונתנו לנו הצצה למאחורי הקלעים של השיר המעולה שלהם no news on tv. איתמר לבשטיין בס, גיטרה ורודס:

ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם שם.

נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדלן החדש exchange ramat gan של חברת אזורים וחברת מגדל, בשער המערבי של רמת גן, במתחם הבורסה החדש. Noisecast #2 עם לולה מארש, נגה ארז, אורי רוסו ואורי קפלן. נגה ארז היא מפיקה, יוצרת וזמרת מהבולטות בסצנת הביטים והאלקטרוני בישראל. בשנים האחרונות היו לא מעט ניסיונות של כוכבי פופ ישראלים לכבוש את העולם אבל עד כה ליומרות האלו לא היה כיסוי בר קיימא. איתמר לבשטיין בס, גיטרה ורודס: היא מצידה מבינה את הבעייתיות שבדבר. ארז מובילה את סרטון הפרסומת ויחד עם אורי רוסו אף יצרה את שיר הנושא לקמפיין עם שם. לעומתם, לנגה ארז יש סיכוי אמיתי לנפץ. נגה ארז זמרת יוצרת בינלאומית, אשר סומנה כקול בולט וחשוב בתחום הפופ האלטרנטיבי בארץ ובעולם, תוביל את הקמפיין לפרויקט הנדלן החדש exchange של חברת אזורים וחברת מגדל ביטוח , בשער המערבי של רמת גן , במתחם הבורסה החדש. נגה ארז הפכה בשנה האחרונה לאחד השמות המדוברים ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית. 2 הופעות בלילה אחד נגה ארז בליווי 24 רקדנים והבלקן ביט בוקס! רציתי שם במה שיכלול את שנינו. ארז פועלת ויוצרת יחד עם בן זוגה אורי רוסו, ומושפעת בעיקר ממוזיקה אלקטרונית, היפ הופ, פופ ומוזיקה אלטרנטיבית.

אלבום הבכורה שלי שוחרר ביוני לפני שנה נגה ארז. השבוע יצא האלבום שעבדה עליו יותר משנה יחד עם שותפה לחיים ולעשייה המוזיקלית אורי רוסו.

Posting Komentar

0 Komentar